نامزد حزب دموکرات آمریکا گفت دیپلماسی گزینه مورد ترجیح او در قبال برنامه هسته‌ای ایران است.

هریس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ضمن تکرار ادعاهای اثبات‌نشده علیه ایران گفته دیپلماسی مسیر ترجیحی او در قبال تهران است.

هریس در گفت‌وگویی با رأی‌دهندگان یهودی در آمریکا مدعی شد که هرگز به ایران اجازه نخواهد داد به «سلاح هسته‌ای» دست پیدا کند.

نامزد حزب دموکرات و معاون فعلی رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «اشتباه نکنید، در مقام رئیس‌جمهور من هرگز برای انجام اقدمات لازم جهت دفاع از نیروها و منافع آمریکا در برابر ایران تردید به خود راه نخواهم داد.»

هریس در ادامه بعد از بیان این ادعا که هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای نخواهد داد گفت: «دیپلماسی مسیر مورد ترجیح من برای این هدف است اما همه گزینه‌ها روی میز هستند.»

کد خبر 889733
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • علی م PL ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    5 1
    ایران بیش از ۲۰ سال هست که نشان داده تصمیمی برای ساخت بمب هسته ای ندارد هرکشوی تا به این حد از تصمیمات خصمانه اروپا آمریکاروبرو می شد که ادامه دارد خیلی وقتها پیش به بمب هسته ای رسیده بود نساختن بمب هسته ای از نظر اروپاآمریکا و اسراییل یک موفقیت بشمار آمده وعامل آن را همین تصمیمات خصمانه می دانند و ادامه می دهند آیازمان آن نرسبده که به اروپاآمریکا بفهمانیم که دیگر نوبت شماست که حسن نیت نشان بدهند یا این تحریمها تاکی ادامه خواهد داشت ایران بمب هسته ای بساز ول کن خواهند شد .اروپا بقدری وابسته آمریکا هستش که بایستی ایالا متحده اروپا آمریکا ازشون یاد کرد Eruamerican country نامید .
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    3 1
    خخخخخ کی به خود شما اجازه داد به سلاح هسته ای دست پیدا کنید کی به شما اجازه داد از اون سلاح هسته ای در ژاپن استفاده کنید سلاح هسته ای بد است چرا شما آمریکایی ها و ... دارید چرا باهاش زور میگید ایران اوکراین و لیبی و ... نیست
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    1 1
    کاملا هریس غلط کرد ...
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    7 1
    هر چند بدون سلاح هسته ای هم قدرت به زانو درآوردن شما ابر قدقدها را داریم ولی سلاح هسته ای را برای جنبه بازدارندگیش لازم داریم میذاریمش ته ته انبار برای روز مبادا روزی که شما و زیر دستان تروریست تر از خودتون حماقت کنید
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    4 1
    بره به جهنم
  • US ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    2 0
    اظهارات این خانم نشان می دهد که مهم نیست کی برنده انتخابات است. سگ زرد برادر شغال است.